Zahradní skleníky Gampre Sanus, Kinplast

Skleníky Gampre Sanus

Skleníky Kinplast

Zahradní Agrosféra

Fóliovníky, pařníky

Pěstování zeleniny

Zavlažování skleníku, automatické

Menu
Váš košík

Velmi si vážíme, že jste si vybrali právě náš eshop a pevně věříme, že budete spokojeni.

Nejčastější dotazy

Nemusíte mít registrovaný účet, abyste mohli nakupovat na agrosfera.cz. Můžete si prohlížet nabídky, srovnávat je a objednávat si produkty jako host. Nemáte ale přístup k mnoha užitečným funkcím, jako je pohodlná správa nákupů nebo zaslání zdarma v rámci AgroSféra Smart!

Přečtěte si, proč stojí za to zaregistrovat si účet na portálu AgroSféra. Podívejte se, jak rychlé a snadné to může být.

Co nemůžete dělat bez registrace účtu

Nemůžete se podívat na historii svých nákupů. Každý nákup, který provedete bez registrace, bereme jako samostatný. Spravovat své objednávky můžete individuálně pomocí volby Informace o nákupu – každou zvlášť.

Nemůžete využívat výhod AgroSféra! Vytvořte si účet a využívejte bezplatné doručení a vrácení při akcích pro věrné zákazníky.

Nemůžete využívat kupóny.

Nemůžete si uložit adresu. Pokaždé, když chcete dokončit nákup, musíte zadat adresu ručně, aby se vám zobrazily dostupné možnosti doručení. Pokud máte účet na portálu AgroSféra, uděláme to za vás a ukážeme vám dostupné možnosti.

Nemůžete využívat některé způsoby platby. Zákazníci, kteří jsou zaregistrovaní, mohou například provádět expresní platby uloženou kartou nebo používat Google Pay a Apple Pay. Také nemůžete prodejci poslat dodatkovou platbu za nákup.

Nemůžete využívat naše praktické Centrum zpráv. Můžete prodejci poslat zprávu prostřednictvím volby Informace o nákupu nebo na e-mailovou adresu, kterou najdete v potvrzení nákupu.

Můžete rychleji komunikovat ohledně objednávky. A pokud budete mít se svou objednávkou jakékoliv problémy, můžete s prodejcem zahájit diskuzi.

Nemůžete ohodnotit prodejce. Nemůžete ohodnotit produkt, který jste si zakoupili.

Nemůžete si vytvořit seznam oblíbených produktů. Pokud přidáte produkt na seznam Oblíbených, dáme vám vědět, pokud se v ní něco změní – například když prodejce sníží cenu. Také vás upozorníme, že nabídka brzy vyprší.

Při doručení zboží na adresu, posíláme fakturu/doklad společně se zbožím (není-li dohodnuto jinak), lze požádat i odeslání dokladu na e-mail ihned po potvrzení dodání zboží od dopravní společnosti. Pokud jste registrovaný zákazník, doklad naleznete i ve své administraci uživatelského účtu.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Pokud má prodejce oprávněný důvod odmítnout vám prodat zboží z jeho obchodu -- může vás přidat na svou černou listinu. Jedná se o seznam kupujících, kteří mají omezené možnosti nakupovat na našich stránkách.

Kdy vás prodejce může přidat na černou listinu

Prodejce může na černou listinu uvést kupující, kteří v minulosti porušili Podmínky používání portálu AgroSféra (například uvedením nepravdivých kontaktních údajů).

Jak poznáte, že jste na černé listině

Když kliknete na [do košíku] v nabídce prodejce, který vás zařadil na černou listinu, zobrazí se následující zpráva:

Co dělat, abyste byli z černé listiny odstraněni

Pouze prodejce může odstranit kupující ze své černé listiny. Proto je třeba jej kontaktovat a problém vyřešit.

Pokud si myslíte, že vás prodejce zařadil na černou listinu neoprávněně, kontaktujte nás kliknutím na tlačítko pod tímto článkem.

Přesvědčte se, že kupující má v úmyslu za objednávku zaplatit. Měl by tak učinit do 7 dní od nákupu nebo do 14 dní od nákupu, pokud platbu provádí pomocí běžného převodu – v případě nabídek s možností koupit teď.

Pokud kupující

nezaplatí za objednávku

nereaguje na vaše zprávy nebo

odstoupil od nákupu

můžete požádat o transakční slevu (vrácení provize z prodeje) do 45 dní od uzavření transakce. Žádost můžete podat na kartě Objednávky. Otevřete kartu a vyberte nabídku, u které chcete požádat o slevu, poté klikněte na [akce] a vyberte Vrácení provize z prodeje. Z objednávky vyberte produkty, které kupující vrátil, a zadejte počet vrácených kusů (např. pokud kupující vrátil 2 ze 3 koupených kusů). Nakonec klikněte na [odeslat]. Pokud bude vaše žádost splňovat všechny podmínky pro udělení transakční slevy, uznáme ji automaticky ihned po jejím podání.

 

Více informací o transakčních slevách (vrácení provize z prodeje).

 

Pokud nás chcete kontaktovat, vyberte jedno z následujících témat:

Pokud byla vaše žádost o transakční slevu odmítnuta, použijte formulář pro odvolání.

Kupující nechce dokončit nákup.

Chcete odstranit hodnocení od kupujícího.

V oprávněných případech můžete zabránit konkrétnímu kupujícímu v nákupu z vašich nabídek. Pamatujte, že neoprávněné odmítnutí prodeje nabízeného zboží může být protiprávní (dle paragrafu 6 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele).

Co dělat, když kupující nedokončí transakci

Pokud má prodejce oprávněný důvod odmítnout vám prodat zboží z jeho obchodu -- může vás přidat na svou černou listinu. Jedná se o seznam kupujících, kteří mají omezené možnosti nakupovat na našich stránkách.

Kdy vás prodejce může přidat na černou listinu

Prodejce může na černou listinu uvést kupující, kteří v minulosti porušili Podmínky používání portálu AgroSféra (například uvedením nepravdivých kontaktních údajů).

Jak poznáte, že jste na černé listině

Když kliknete na [do košíku] v nabídce prodejce, který vás zařadil na černou listinu, zobrazí se následující zpráva:

Co dělat, abyste byli z černé listiny odstraněni

Pouze prodejce může odstranit kupující ze své černé listiny. Proto je třeba jej kontaktovat a problém vyřešit.

Pokud si myslíte, že vás prodejce zařadil na černou listinu neoprávněně, kontaktujte nás kliknutím na tlačítko pod tímto článkem.

Košík vám umožňuje shromáždit položky z více nabídek od několika různých prodejců. Díky košíku můžete položky koupit společně – stačí zaplatit jen jednou a my platbu rozdělíme mezi jednotlivé prodejce.

Kdy je nákup dokončený?

 

1. Přidejte položky do košíku

Klikněte na [přidat do košíku] nad tlačítkem [koupit teď]. Tlačítko [přidat do košíku] najdete také v okně, které se objeví, když najedete kurzorem na nabídku v seznamu nabídek.

2. Začněte nakupovat

Zaškrtněte nabídky, které chcete koupit. Pokud jsou pro tyto nabídky k dispozici dodatečné služby, můžete si je také vybrat. Pak klikněte na [doručení a platba].

3. Zvolte způsob doručení a způsob platby a zadejte podrobnosti o doručení

Seskupíme položky vystavené různými prodejci. Zvolte způsob doručení pro každou skupinu. Způsob platby i způsob doručení a fakturační údaje jsou stejné pro všechny položky v košíku.

4. Kupte vybrané položky

Napravo uvidíte část Shrnutí košíku. Zkontrolujte všechny informace. Pokud jsou v nich chyby, opravte je. Pokud ne, klikněte na [koupit a zaplatit].

5. Zaplaťte za nákup

Za všechny položky v košíku zaplatíte jednou transakcí. Řiďte se pokyny pro váš způsob platby. Pokud chcete za část své objednávky zaplatit při doručení, zaplatíte v tomto okamžiku pouze za položky, které je nutné zaplatit předem.

Nejčastější dotazy

Jak dlouho můžu mít položky v košíku?

Položky přidané do košíku budou viditelné tak dlouho, dokud nabídka nevyprší nebo položku nekoupíte. Pokud budete mít v košíku položku z ukončené nabídky, odstraníme ji odtud. Ve žlutém banneru nad seznamem položek ve vašem košíku navíc zobrazíme příslušné upozornění.

Kolik položek můžu mít v košíku?

Do košíku můžete přidávat další kusy jedné položky. Na stránce s nabídkou znovu klikněte na [přidat do košíku] nebo otevřete košík a kliknutím na + nebo − přidejte další kusy. Počet kusů a cena se ihned změní. Další kusy můžete do košíku přidávat tehdy, pokud jsou v nabídce dostupné.

V košíku můžete mít položky až z 50 samostatných nabídek od 35 prodejců. Abyste mohli přidat více položek, zaplaťte za vybrané položky nebo z košíku odstraňte položky, které už nechcete koupit.

Co můžu dělat s položkami, které nechci koupit?

Tyto položky můžete nechat v košíku a koupit je později. Zaškrtněte položky, které chcete koupit a klikněte na [doručení a platba]. Ostatní položky zůstanou v košíku.

Co se stane s košíkem po provedení nákupu?

Poté, co kliknete na [koupit a zaplatit], zakoupené položky zmizí z košíku a budete přesměrováni na stránku, kde za ně zaplatíte. Po dokončení transakce tyto položky zmizí z košíku. Položky, které jste chtěli koupit se v košíku nezobrazí ani tehdy, pokud platbu přerušíte. Najdete je na kartě Historie nákupů, kde můžete platbu dokončit.

Přestože nakupujete výrobky na AgroSféra.cz i od individuálních prodejců, dohlížíme na celý proces objednávání: počínaje prezentací nabídek, přes nákup a doručení, až po vyřizování vrácení zboží a reklamací.

Jakým způsobem AgroSféra garantuje bezpečnost

Zpřístupňujeme pouze bezpečné platební metody a dohlížíme na jejich průběh. Spolupracujeme se seriózními bankami a poskytovateli platebních služeb.

Staráme se o to, aby doručení bylo pro Vás co nejlevnější a nejjednodušší. Díky předplatnému AgroSféra Smart! získáte doručení a možnost vrácení zboží u mnoha produktů zdarma.

Neustále kontrolujeme kvalitu produktů prezentovaných na AgroSféra.cz. Pokud narazíme na pochybné výrobky či jejich závady, můžete je okamžitě stáhnout z prodeje, smažeme je.

Pečlivě kontrolujeme důvěryhodnost a kvalitu produktů našich dodavatelů. 

Podpoříme Vás v případě problémů s reklamací. Zapojíme se do Diskuse s dodavatelem a také Vám přiznáme kompenzaci v rámci programu AgroSféra Garance.

Na co se nejvíce ptáte?